Wednesday, August 27, 2008

Buletin August 2008

Berita Terkini - Member2 MSS1975


Norhayati (Yati) - kawan kita di Sg Siput telah melangsungkan perkahwinan pada bulan Julai 08 di Sungai Siput. Maaflah geng, gambar perkahwinan beliau masih belum sampai ke tangan saya so untuk memudahkan semua mengenali beliau saya letakkan dibawah gambar waktu Reunion yang lepas.



No3 dari kiri.

Apa pun.. saya dan kawan-kawan yang lain mengucapkan 'Selamat Pengantin Baru moga kekal hingga ke anak cucu'

Khaizatul Azila (Ila) & Zurihan (Yang)- 2 kawan kita ini bakal menjadi ibu dalam tempoh 1-2 minggu lagi . Kalau tak silap saya, Ila bakal melahirkan anak ke-2 sementara Yang akan melahirkan anak ke-4.

Saya dan kawan-kawan MSS1975 ingin mengucapkan selamat dan cepat2 sembuh.. nanti kami nak serbu raya pulak ok..

Disini juga saya ingin mengambil peluang mengucapkan 'SELAMAT HARI MERDEKA' dan kepada yang beragama Islam 'SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA'.

Friendship Forever @ zai

No comments: