Tuesday, April 15, 2008

Chat Days

Dah lama jugak 2 laman blog mss1975 ni sunyi dari usikan kenangan lama zaman sekolah dulu. Sejak pertemuan pertama dianjurkan masing-masing kelu seribu bahasa... heheheheheh... satu yang pasti semua tak dapat menduga akan jumpa kembali.


Permulaan tahun 2008 dimulai dengan berbagai tugasan awal tahun yang perlu diselesaikan membuatkan kita semua sibuk hingga hanya berkelapangan untuk menjenguk aja laman blog nak tengok apa perkembangan terkini kengkawan. Dan kami geng-geng blog ni jugak tidak terkecuali sibuk dengan tugasan harian masing-masing..
Namun kesibukan kita akan lebih berseri setiap hari sebab kengkadang tampa diduga muncul message 'Gud Morning', 'Assalamualaikum', 'Hi' dari kengkawan sekolah.. Maksudnya kita tidak keseorangan masih ada kawan yang menyerikan hari kita.. huuhuhuu rasa macam wartawan gedik pulak bahasanya..

Apa pun 'we are not alone' jom bangun meh meriahkan 'CHAT DAY' yang diilhamkan oleh Penghulu Duan. It's brilliant idea, we got fast respond from others in a same day.... bagus tu tak payah nak tunggu esok tengok siapa yg nak sapa kita balik kat laman sembang ni...
Yang perlu kengkawan buat cuma 'SET-kan' satu tarikh dan masa untuk kesesuaian semua. Hehehehhe... seronok nak tunggu reply kengkawan untuk ruangan ni.
'GET 2gather in Cyber Gathering'

6 comments:

Sarjan low said...

memang lama blog ini tak update...tapi hari hari i check jugak harap ada latest news pasal kawan Siput. Akhirnya ada juga nadi denyutan kembali aktif...Keep in going on kawan.

Unknown said...

ello Sarjan sorry la.. saya sibuk sikit dengan kerja dan update blog sendiri (hehehheeh demam bloglah katakan) anyway if you ada any article untuk dikongsi bersama dalam blog methodist born 1975 ni can email it to us at mss1975@yahoo.com.

Kadang2 tu kami kekurangan idea nak letak kat sini..

Unknown said...

hmmm..ape lah yg puan zai kita sibukan tue yek?atau buat buat sibuk...

Unknown said...

hampeh ko zul.... ko lainlah org minyak.. zai ni macam ayam kais pagi makan pagi kais petang makan petang.. kerja sendiri

Sarjan low said...

ha ha sekarang baru ada ingat sikit zai punya muka...tapi tak jelas..sudah lupa banyak ingatan masa kat MSS.

Tapi Azhelmy punya mulut i ingat lagi...ada sikit tebal!!!!

zai kat KL buat business apa? Corporate Women!

Unknown said...

aku kuli je..bukan tokey minyak tue..kalau aku tokey ...aku bagi minyak singgit satu liter..tak nak untung bebanyak pun...